torsdag, mai 15, 2014

Supert kjerringråd mot tannverk

Jeg har et supert og velutprøvd kjerringråd mot tannverk. Se bare mot kjøkkenet.

Først, et godt råd. Det aller beste kjerringrådet mot tannverk er selvsagt å dra til tannlegen så fort som mulig. Det er i alle fall rådet man får hvis jeg er kjerringa. Kjerringa som ikke alltid følger sine egne råd. Tannpine forsvinner på ingen måte av seg selv; det blir selvsagt bare vondere og vondere. Hvis du ikke har råd til å dra til tannlegen bør du likevel forsøke og ta deg råd. Så fort som mulig. Hvis du venter kan det bli enda dyrere. Behov for rotfylling eller reparasjon større hull gjør selvsagt ikke prisen bedre.

Har du behov for en god tannlege i Sarpsborg? En tannlege som forteller og forklarer passe mye og lar deg si ifra hvis det er noe? Da anbefaler jeg tannlege Runa Morger ved Tannkontoret 

Men fram til du kommer deg til tannlegen da... Du har tannverk og trenger et bra kjerringråd for å lindre smerten nå?

Skrell og del en hvitløkskløft på langs. Press snittsiden av hvitløksbåten mot tanna til det slutter å svi. Dette bruker å lindre en god del, og jeg har selv testet dette kjerringrådet mange ganger.

1 kommentar:

Sven sa...

Jeg var nylig på forretningsreise i Warszawa og hadde uflaks for jeg fikk en tannpine . Venner anbefalte meg Medicover klinikken. Jeg ikke lurte på i lang tid, fordi jeg kunne knapt stå smerten, og klinikken var praktisk talt rundt hjørnet. Behandlingen varte bare et øyeblikk. Uten smerte og unødvendig stress.